Back to business!

Hello! Finalmente volto ao meu blog. Fui de férias, por isso é que não escrevo desde há algum tempo. Espero poder mostrar-vos algumas imagens das minhas férias. Entretanto, vou escrever em breve novos posts. Vou começar com uma review do L'oreal Sublime&Suave e depois irei escrever sobre a minha perda de peso.

Hello! So I'm finally returning to my blog. I went on vacations, that's why I didn't write recently. I hope I can show you soon some pics of my vacations. Meanwhile, I'm going to write soon new posts. I'm going to start with a review to a new L'oreal product and then I'm going to write about my weight loss.

Depois irei escrever mais reviews e vou começar a fazer reviews de produtos Oriflame. Há pouco tempo, uma parente minha tornou-se vendedora e agora compro produtos Oriflame com frequência. 

Later I'm going to write more reviews and I'm going to start reviewing Oriflame products. Recently, a relative of mine started to sell Oriflame products, so now I buy frequently this trademark. 



Boas férias para quem ainda as vai ter e bom regresso ao trabalho
para quem vai voltar à labuta!

Have nice vacations for those of you who still are going to have ones and have a nice return to work for those of you who are going back to business!

Sem comentários:

Enviar um comentário