@doodlechubby - a gift for me :)


Há uns tempos atrás, quando criei o perfil no Instagram, descobri @doodlechubby e
adorei os desenhos que fazia! São tão fofos e bonitos!


Some time ago, when I created an Instagram profile, I discovered @doodlechubby profile and I fell in love with the drawings! They are so cute and beautiful!

Eu perguntei a @doodlechubby se podia desenhar uma menina a tocar violino para me representar, já que eu toco violino, canto e adoro música. Pensei que não ia ter resposta, mas um dia abro o Instagram e tenho esta surpresa! :D

I asked if @doodlechubby could draw for me a girl playing violin because I sing and play violin and I love music. I thought I wasn't going to be answered, but one day I was offered this surprise on Instagram! :D

Não é bonito? Vocês também podem sugerir desenhos!

Isn't it beautiful? You can also ask for some drawings!

Cliquem aqui para seguir @doodlechubby. Não se vão arrepender. Tem desenhos que podem fazer-nos sentir melhor num dia menos bom.

Click here to follow @doodlechubby. You're not going to regret. You'll see drawings that can make you feel happy.


Sem comentários:

Enviar um comentário